Twitterforbud på landsholdet

Ja undskyld, men jeg er dødtræt af at høre om fodbold. Nu har jeg de sidste dage hørt tilstrækkeligt om ovenstående emne i diverse nyhedsmedier. Det rager mig og sikkert også mange andre en høstblomst, om landsholdspillerne må benytte Twitter under EM. Jeg plejer at høre P1 Morgen til morgenkaffen, en udmærket udsendelse med forskellige politiske og kulturelle indslag, men i dag glemte jeg helt at nyde kaffen, fordi jeg sad og ærgrede mig over, at omtalte emne optog sådan ca. en halv time af udsendelsen.

Men svigermors storkekopper er pæne. Desværre er der kun to overkopper tilbage. Af de dybe underkopper som gamle damer plejede at drikke kaffen af, når den var for varm, er der mange tilbage. De er også rigtigt søde og kan anvendes til forskelligt.

Emner med ‘T’ kan findes her.

Udgivet af

Anna Maries Skriveblok

Pensioneret indvandrerlærer, oversætter. Interesser: Bøger, film, katte, mennesker, eksistens, mad, yoga, meditation, sundhed, natur, historie, Randers og omegn.

3 kommentarer til “Twitterforbud på landsholdet”

  1. Sikke nogle smukke kopper du har!
    Jeg må indrømme, at jeg også er helt ligeglad med, om landsholdspillerne må benytte Twitter under EM:-)
    Kh og god søndag!

  2. Smukke kropper, ærgelig du ikke har så mange tilbage.

    Jeg går langt udenom det jeg vil kalde sladderagtig nyhedsstof, hvor jeg vil mene at lige præcis den går ind under. Så du er ikke alene^^

Skriv en kommentar