Undrer mig

Det parti jeg stemte på igår fik et godt valg, så ingen grund til klage i den anledning, men det der undrer mig er, at det er Helle Thorning Schmidt, som har ført landet gennem en svær krise og skabt økonomisk fremgang samt ved valget igår ydermere skaffede Socialdemokratiet 3 ekstra mandater, der nu pænt trækker sig, mens det er Lars Løkke Rasmussen, som gennem sin adfærd og sine uheldige personlige dispositioner har medvirket til, at Venstre har mistet 13 mandater, der nu træder til som landets statsminister. Er det utidigt taburetklæberi, eller er det fordi højrefløjen ikke har andre kapaciteter at byde på? Jeg tænker jo stadig på Løkkes uheldige optræden ved COP15 mødet i København i 2009 og krummer tæer bare ved tanken om, at mit land i de næste 4 lange år i forskellige nationale og internationale sammenhænge skal repræsenteres af ham som statsminister.

LøkkeThorning

Og så for øvrigt er jeg temmelig pinligt berørt over, hvad de måtte tænke om os i udlandet hvad angår den indvandrerfjendtlige højredrejning.

4 thoughts on “Undrer mig

  1. Det er så PIIIIINLIGT! Har du set mine FB links til hvad udenlandske medier skriver om os? Og tænk at have venner og familie, om vover at dele links fra Den korte avis? De samme mennesker kalder sig kristne! Jesus ville vende sig i sin forladte grav!

Skriv et svar

