Midt i vinterens mørke

Hvorfor viser min header et billede af en dejlig sensommerdag i en æbleplantage? Fordi jeg er så grundigt træt af vinteren. I dag både sner og fyger det. På terrassen prøver småfuglene ihærdigt at finde frøene, vi har strøet ud, mens vi andre jo heldigvis kan sidde og skutte os lunt indendøre med avis, bøger og hækletøj. 

En flot, men lidt skummel udsigt fra fortrappen:

DSCN5528

Indendøre har vi det heldigvis lidt hyggeligere:

DSCN5525

Min hørelse er desværre skredet yderligere en tak nedad, så i stedet for hele tiden at sige ‘hva’, når jeg er ude i det offentlige rum, har jeg i stedet tænkt mig at pege på denne badge, som jeg lige har anskaffet mig:

DSCN5526

Og så i øvrigt – fortsat god, varm weekend!

 

 

 

One thought on “Midt i vinterens mørke

Skriv et svar

