En god bog i regnvejr

Nej, det har slet ikke regnet i dag, og vejret har været lunt, så foruden en grundig indkøbstur har vi også gået en lang motionstur. Heldigt at jeg i formiddags blev færdig med “Levende og Døde i Winsford”, for ellers er det ikke sikkert, at jeg kunne have revet mig løs. Men de foregående dage har det bare øset ned, så da har jeg med god samvittighed kunnet sidde med næsen i denne spændende bog. Med årene er jeg blevet frygtelig kritisk både hvad angår bøger og film, og der skal meget til, for at en spændingsroman virkelig kan holde mig fanget, men det er lykkedes med Håkan Nessers nyeste, den bedste bog han har skrevet siden “Kim Novak badede aldrig i Genesaret”. Supergod! Kan bare anbefales.

DSCN5386

Som det fremgår af billedet, er der også blevet tid til at hækle. Det skrider fremad med den limegrønne, lange cardigan. Jeg forestiller mig, at den bliver ret smart over sorte bukser og do T-shirt.

Og så ellers – god weekend til alle derude!

 

 

2 thoughts on “En god bog i regnvejr

Skriv et svar

