Liv i kludene

Jo, jeg er klar over, at der er ved at gro mos på min blog. Det bør ikke ske, ej heller at der gror mos på mit liv, så jeg må forsøge at skabe lidt liv i kludene. En af kludene er en sweater i et mønster af sømandsbobler, som jeg er begyndt på, og som kræver, at jeg holder tungen lige i munden. Jeg håber ikke, at jeg igen har kalkuleret med, at jeg er lige så slank som i min ungdom og endnu engang må give en færdig strikke-kreation væk. Her ligger starten på værket sammen med min aktuelle lekture på den fine Provence-dug, jeg fik i julegave. Jeg prøvede også at få Muffi med på billedet, men den er ganske  ustyrlig og opfører sig som et forkælet enebarn, efter at sønnen Mini er død, så det lykkedes ikke.

DSCN4659I denne uge skal vi til begravelse med en af vores gamle venner, som pludselig døde. Gudskelov fik han  en hurtig og nådig død. Men det er så trist, så trist når vennerne fra ungdommen forsvinder. Til gengæld skal vi så til en forhåbentlig festlig, rund fødselsdag på lørdag. Jeg må ud og købe nogle nye klude til lejligheden.

God søndag aften med ‘Arvingerne’! Den tegner godt – når man vel at mærke husker at sætte undertekster på.

Skriv et svar

