Stimulere de gamle hjerneceller

Jeg tager lige en halvtimestid hver aften med ørepropperne i og lærer lidt italiensk på Busuu, et udmærket program som fås i mange sprog til en billig penge.

DSCN4324

DSCN4327

De kloge siger, at sprogindlæring stimulerer de små grå. Det tror jeg gerne, og det er nok en god ide at smidiggøre hjernen, når man nu betænker, hvor meget der er fyldt på den i alle de år. Måske skulle det ovenikøbet lykkes mig at begå mig lidt på italiensk, når jeg skal til Italien her i efteråret og besøge søster og svoger.

4 thoughts on “Stimulere de gamle hjerneceller

  1. Det lyder sjovt at lære lidt italiensk, inden du skal til Italien! Ja, jeg tror, vi har godt af at holde os selv lidt i ørerne og smidiggøre hjernen.

Skriv et svar

