Fotobogen

Så blev den endelig færdig, fotobogen om mine forældres og deres børn og børnebørns liv. Min far blev født i 1910 og min mor døde i 2000, så deres liv spænder over i alt 90 år.

DSCN3984

Det er fotos fra denne periode, som jeg har fundet frem fra gamle gemmer og udvalgt og scannet. Opgaven har trukket lidt i langdrag, men nu foreligger resultatet altså. Meget bedre end jeg havde håbet, for jeg havde frygtet at de gamle, uskarpe sort-hvide fotos taget med boxcamera for mange år siden ville se lidt sølle ud i endelig udgave. Men nej, alt er skarpt og fint udført, rigtig tysk kram lavet hos CEWE, som jeg kun kan anbefale.

DSCN3990

DSCN3992

DSCN3993

En fotobog kan være en god gaveide. Jeg har et par gange benyttet mig af at få lavet en fotobog over en bestemt begivenhed eller et bestemt emne som gave.

8 thoughts on “Fotobogen

  1. Den ser rigtig spændende ud, Anne Marie. Det er jo også en god måde at dele alle de gamle billeder på, sådan at få dem sat ind i en meningsfuld sammenhæng. Har du også haft mulighed for at tilføje tekst?

  2. Nøj, hvor er den flot, søde! Så den ved selvsyn i går. Glæder mig til at studere den nøjere!
    Kærlig hilsen søster Lene

Skriv et svar

