Bolig med udsigt

En god udsigt er guld værd. Den kan man fortabe sig i og nyde og på den måde bringe sindet i ro. Fornylig besøgte vi en veninde, som er flyttet til Sønderborg, som er en meget smuk by, hvor jeg aldrig havde været før. Desværre er billederne taget i skumringen og i gråvejr, men alligevel får man et indtryk af den enestående udsigt fra hendes stuer til Sønderborg Slot: Og ser man ud af vinduerne til højre og kigger godt efter, kan man minsandten skimte Dybbøl Mølle i det fjerne: Vi andre har også en god udsigt, det er blandt andet derfor, vi bor her. Fra forskellige steder i huset har vi et godt udsyn over Randers fjord og kan se store og små skibe sejle forbi: Også andre i familien kan nyde en god udsigt. Søster i Italien kan skue ud over en dal i Umbrien med grave fra etruskertiden: Og svoger inde i Randers kan kigge lige ned i lystbådehavnen og ud over havnemiljøet:

4 thoughts on “Bolig med udsigt

  1. Ja, vi er heldige os med smukke udsigter. Jeg har den flotteste udsigt her fra min lejlighed i Frederikshavn ned over havnen og havet – og det kan jeg godt bruge rigtig meget tid på. Flotte solopgange, flotte skyer osv. – jeg føler mig heldig.

    God weekend – Kærlig hilsen Annette

    ps. Hils hvis du møder nogen jeg kender:-)

  2. Udsigt giver indsigt er min oplevelse. En god udsigt er guld værd. Desværre savner jeg lidt guld her i vores hus … Men jeg arbejder på sagen 🙂 Bl.a. får vi lavet soveværelse på 1. sal og fra skråvinduerne og ved jeg, at jeg vil kunne se nogle fine solopgange. Fra køkkenet får jeg senere udsigt til haven, når vi engang får ‘ommøbleret’ stueetagen.
    Sønderborg er en utrolig flot by. Har aldrig boet der, men været på besøg flere gange, selvom vi ikke kender nogen der 🙂 Din veninde har været heldig med udsigten.

Skriv et svar

