Mageløse Ecco-sko

Så er foråret sparket igang med et par nye sko, som gør,at jeg nu kan svæve afsted derudad. “Skal du også have sandalerne?” spurgte ekspeditricen og hentydede til de sandaler med lignende svævesåler, jeg havde kigget på forinden. Men nej, jeg havde givet nok penge ud for denne gang, så det blev kun til sportsskoene. Nu mangler jeg kun lige at udskifte de lidt for fancy, skriggrønne snørebånd med et par hvide.

Men sandalerne ligger stadig og lurer i baghovedet, så jeg må snart ind og få fat på dem også. Jeg går for at være sko-fetichist her i huset. Lidt er der måske om snakken, for det er jo rigtigt nok, at  jeg dvæler lidt længe foran sko-vinduerne, når vi er i byen. Det er dog ikke længere høje hæle og ankelremme, der trækker. Næh, min interesse for sko er drejet i retning af sandaler, sportssko og støvler af mærket Ecco. Det er  nogle skønne sko, de laver. Ikke så underligt, at Ecco-sko går som varmt brød i Kina og Japan, og at firmaet efterhånden har en omsætning i milliardklassen.

I de næste dage er det bare om at tage de nye sko på og komme ud og trave og prøve at finde den første anemone, nu hvor foråret skulle være på vej.

Flere emner med ‘M’ her.

4 thoughts on “Mageløse Ecco-sko

  1. De ser godr nok dejlige ud – dine nye sportssko. Det ville være synd at skifte de flotte snørebånd und med nogle hvide – nej behold du de grønne.

  2. Pingback: Flere nye Ecco-sko | Anna Maries Skriveblok

Skriv et svar

