Ah, ah – så er julen heldigvis snart overstået

Fy skam mig, især i forhold til de søde mennesker, der inviterer og gør en masse for at gøre julen til en glædens fest for mig. Men jeg har slet ikke lyst til at leve op til hele hysteriet – ja undskyld I oprigtigt juleglade – og hvert år glæder jeg mig til 2. januar, hvor det hele begynder at blive afslappet og normalt igen, og lyset er begyndt at  vende tilbage. Der er ikke en grannål eller julenisse her i huset, derimod flere udsprungne blomster, som både ser godt ud og dufter af forår.

Og uanset vejr og årstid har vi altid en god udsigt her fra matriklen:

Endvidere opdager jeg til min skræk og rædsel, at der er gået 14 dage siden jeg sidst har skrevet noget på bloggen. Det kan ikke blive ved med at gå. Jeg kan jo se af blogstatistikken, at der er mange, der kigger ind. Så du må virkelig tage dig sammen, Anna Marie, og sørge for at holde din blog opdateret i stedet for at gå og brokke dig over julen, som du jo syntes var ganske vidunderlig, da du var barn!

Flere emner med ‘A’ her.

4 thoughts on “Ah, ah – så er julen heldigvis snart overstået

  1. Jeg er næsten på dit hold. Jul er i orden, men ikke længere end i en uges tid, og det bestemmer man desværre ikke selv. Det er ikke engang sådan, at jeg når at blive træt af julen, før den begynder. Næh nej; min hukommelse fejler ikke noget, så min juletræthed indfinder sig, så snart jeg ser den første julepynt.

  2. Lidt jul er okay med mig 🙂 I år juler vi hele to dage. Juleaften og 1. juledag, så har vi også fået nok af julemad, og savner hverdagen med grønsager 🙂

  3. Hvis man ser blot fra min datters værelse kan man skam, heller ikke se at der er jul i mit hjem. TIngene forgår stille og roligt her selvom der kommer meget brok fra den lille om manglende sne

Skriv et svar

