Indkøb

Jeg forstår det ikke. Vi er meget bevidste om hvad vi spiser her i huset, vi spiser sundt og propper os absolut ikke med mad, men alligevel må vi et par gange om ugen slæbe fyldte indkøbsposer til huse for at opretholde livet, således også i dag hvor vi i øsende regnvejr og med fare for at få hold i ryggen hjembragte nye forsyninger.

Retfærdigvis skal tilføjes at der foruden os også befinder sig to katte i huset, heraf en ekstremt sulten hankat, der med urette lyder navnet Mini, og som kan fortære store mængder kattemad, som altså også indgår i indkøbsposerne.

Ugens blog-emner der begynder med ‘I’ her.

3 thoughts on “Indkøb

  1. Tænk – jeg har ofte tænkt det samme 😉 At det dog er utroligt, hvad jeg/vi er nødt til at slæbe hjem fra butikkerne, blot for at opretholde livet. Jeg undgår generelt madspild, og er god til at udnytte rester, men alligevel … Husholdningen her består også kun af to personer og to katte, den ene storspisende!.

  2. Jeg kan godt forstå du undrer dig, men hvis du vil have ordentlig mad og laver god mad, så har du brug for ingredienser og de sælges altså ikke i små mængder. Jeg har prøvet at løse problemet ved sommetider at lave kedelig mad, så spiser jeg ikke så meget og det er godt hvis jeg kan smide 5 kilo mere!

Skriv et svar

