Standby

Blogskriveri skal være en leg og ikke en halvtung pligt, der hænger over hovedet på én. Jeg har nu skrevet blog i over 2 år, og det har været en lyst og en leg. Familie, venner og bekendte har ofte sagt, at de med interesse følger med i, hvad der sker i mit hoved og i mit, husbonds og kattenes liv herude ved fjorden, og af statistikken kan jeg se, at der efterhånden er en del besøg på siden. Men, men, men – jeg kan mærke, at inspirationen er svigtende, og så er det vistnok på tide at holde mere end en lillebitte pause, så indtil videre sætter jeg bloggen på standby.
Forhåbentlig melder lysten og inspirationen sig igen, når aftenerne bliver lange og efterårsmørket sætter ind. Indtil videre kærlige hilsener og tanker til alle, der har hængt på.

6 thoughts on “Standby

  1. Hej AM. Jeg håber sandelig kun, det bliver en pause. Jeg følger med stor interesse dine skriblerier.
    Kærlig hilsen
    Aage

  2. Vil i den grad savne dine refleksioner på bloggen. Men god sommer. Vi ses forhåbentlig. Kærligst

  3. Jeg har det på samme måde – skriverierne kommer i perioder. Det samme med fotografering, det opstår også i blokke – og i juli måned er der ofte totalt dødvande og alt jeg gider beskæftige mig med er den næste softice… det er simpelthen for varmt. Så hav en god sommer- og på genlæs når temperaturen falder og inspirationen stiger.
    Birgitte

  4. Kære Anna Marie, jeg håber også kun, det bliver en mindre pause – men du har jo ret i, at det skal være en glæde at skrive blog.
    Kh

Skriv et svar

