Yngst i børneflokken

For en ugestid siden var jeg til en hyggelig kvindekomsammen med mine søstre og min svigerinde, hvor vi fik vendt både verdens- og familiesituationen.  Jeg havde medbragt en stabel af mine små handy familiefotoalbums fra før1990’erne, hvor mine fotos begyndte at blive digitale, og efter at søster havde serveret en lækker frokost, sad vi og blev helt nostalgiske over billederne og blev enige om, at der trods alt er noget ganske særligt ved papirbilleder.

Et af billederne, som de ældste af os faldt helt i svime over, viser mine to yngste søstre fra engang i 1950’erne.

De er de yngste ud af en børneflok på 6 og 14-15 år yngre end mig, som er den ældste i flokken. De var utroligt nuttede med alle deres krøller og blev forkælet af os allesammen.

Også i dag så mange år efter sætter jeg stor pris på at have mange søskende, som jeg har et godt forhold til.

Flere emner, der begynder med ‘Y’,  kan du finde her.

2 thoughts on “Yngst i børneflokken

  1. Papirbilleder må man glæde sig over – og især de herlige af dem, som her illustreret. De digitale kan fås som papirbilleder, men der er – her i alle tilfælde – en tendens til ikke at bestille dem.

Skriv et svar

