Utroligt jeg har vundet

Jeg plejer ellers aldrig at vinde noget, men her på det seneste har jeg scoret ikke mindre end to præmier, den ene bestående af 1 kg kaffe og et USB stick vundet i en julekonkurrence på internettet.

Den anden kom i dag med posten fra Danmarks Radio.

Jeg stillede såmænd bare spørgsmålet i julequizzen på Skønlitteratur på P1: Var der en bestemt begivenhed der foranledigede det fjendtlige forhold mellem de to søskende Johs. V. Jensen og Thit Jensen? Det kom der ikke rigtigt noget svar på, men derimod ovennævnte T-shirt og en digt-CD.

Næste gang håber jeg bare på en million fra klasselotteriet.

Skriv et svar

