Ny båd og rødspættefiletter

27. september 2009

Det tager 6 til 12 timer at sejle fra Bønnerup til Anholt lød det skuffende svar fra forskellig side, da jeg luftede min interesse i en tur til Anholt i brors nye motorbåd. Jeg har aldrig været på Anholt og vil gerne opleve ørkenen derovre og det lille ensomme øsamfund ude midt i Kattegat, og er det ikke også Anholt, der har dannet forlæg til Sandø i Martin A. Hansens Løgneren? Jeg vil nu nok overveje en sådan tur en ekstra gang, for 6-12 timer i en mindre motorbåd tværs over Kattegat på dybt  vand og evt. i blæst lyder lidt voldsomt. Men lad os nu se til næste sommer.

Ærgerligt nok glemte jeg at tage et foto af båden, som vi var taget til Bønnerup Strand for at besigtige. Jeg er ellers begyndt på altid at gå med mit camera i tasken for alle tilfældes skyld. Men jeg nåede da at tage et foto af svigerindes lækre rødspættefiletter, som hun diskede op med under besøget, og som sammen med andre lækre og friske fisk kan købes på havnen i Bønnerup.

Bønnerup 009

Skriv et svar

